2013. június 4., kedd

31.fejezet

Meghoztam a legújabb részt!! Nagyon várom a véleményeteket, szóval ne fogjátok vissza magatokat!!! Jó olvasást!! Xx RR

                                   Egy tökéletes nap


Tegnap délután két személy érkezett, akik számomra nagyon fontosak. Felfoghatatlan, hogy miattam repültek el idáig és itt maradnak karácsonykor is. Még tegnap elmentünk megvenni az ajándékokat, amiken nagyon sokáig törtem a fejem. Viszont volt segítségem, így egyszerűbbé vált az egész.
- Macario segíts már! - hallottam meg a konyhában lévő nénikém kiáltását. Rio és Susan-a nagynéném- jöttek el hozzám.
- Anya, hagyjál már! - szólt vissza unokatesóm Susannek.
- Majd segítek én! - álltam fel és megindultam a konyhába.
- Jaj Lisi drágám, köszönöm, hogy segítesz, nem úgy mint a fiacskám! - mondta a végét hangosan, hogy Rio is meghallja. Felkuncogtam marakodásukon, majd a sütőből kivettem a kész sütiket és a pultra helyeztem azokat. Kikapkodtam a tepsiből és egy nagyobb tálra helyeztem azokat.
- Kész a süti! - kiáltottam el magam, hogy Macario is bejöjjön, de helyette Niall lépett be. Kikerekedett szemekkel figyeltem, ahogyan felém közeledik, mivel nem is hallottam, hogy megjött volna.
- Szia Szépségem! - mondta egy csábos mosollyal, amitől ajkaim nekem is felfelé görbültek. Egy lágy, de mégis vad csókot lehelt a számra amit örömmel viszonoztam.
- Üdvözlöm, Niall Horan vagyok! - nyújtotta kezét mosolyogva Susennek, miután elváltunk.
- Susan Hernan! - fogtak kezet. Miután elengedték egymást, nagynéném rám kacsintott, majd helyet foglalt az egyik bárszéken.
- Hé édes, gyere menjünk fel. - mondtam miközben az egyik ujjammal megfogtam a kezét és elkezdtem felfelé húzni. A lépcsőn gyorsan szedtem a lábaim, majd az ajtót kicsaptam magam előtt és behúztam a barátomat. Becsuktam magam mögött a nyílászárót, majd a szöszit meglöktem, így az ágyra esett. Rámásztam és hevesen megcsókoltam, majd beleharaptam az alsó ajkába. Az ágyon teljesen elfeküdt, ezért én lovagló ülésbe ültem rá, mire ő a kezeit a fenekemre csúsztatta. Lehajoltam hozzá és vadul beleharaptam az alsó ajkába, mire egy férfias nyögés hagyta el a száját. Felkuncogtam, mert örültem, hogy ezt én váltottam ki belőle, mire erősen belemarkolt a fenekembe.
- Így játszunk? - vontam fel a szemöldököm vigyorogva.
- Így. - válaszolta pimaszul. Újból közel hajoltam hozzá, de ezúttal a nyakára hintettem apró csókokat. Lentről felfelé haladtam, míg nem elértem az álla vonalát, ahol elidőztem egy ideig.
- Ne kínozz! - nyögte fel elhaló hangon. Felkuncogtam szenvedésén, majd szép lassan elindultam a szája felé. Az ajkára egy puha, lágy és érzéki puszit hintettem, mire ő hevesen elkezdte falni az enyémet. Vad csókcsatát vívtunk egymással, mikor hirtelen megfordultunk és én kerültem alulra.
- Akarlak! - suttogta a fülembe, amibe beleborzongtam. Meleg lehelletétől kirázott a hideg, amit ő is észrevett, így ajkai egy pimasz mosolyt vettek fel. A hátamnál alul megfogta a pólómat és szó szerint leszakította rólam. A ketté szakadt fölsőmet ledobta a földre, majd ismét az ajkaimnak esett. A nadrágom gombjáért nyúlt, amit egy mozdulattal lepattintott, így egyszerűen meg tudott szabadítani tőle. Zavart, hogy én csak fehérneműben voltam, míg ő teljes felszereltségben. A pólója szegélyéhez nyúltam és lerántottam róla, majd a gagyájától is gyorsan megszabadítottam. Teste az enyémhez simult, ami egyre és egyre fokozta bennem a vágyat. A melltartóm kapcsához nyúlt, majd megszabadított attól is. Lassan, de biztosan a bokszerjához nyúltam, majd csigalassúsággal lehúztam róla, mire ő a bugyimtól szabadított meg. Forró csókba forrtunk össze, majd belém hatolt. Nyögések hagyták el a számat, de nem csak nekem, hanem Niallnek is. Hosszú érzéki csókokat váltottunk, hogy a nyögések ne tudjanak kiszökni az ajkaink közül. Teste az enyémhez simult, amit nagyon élveztem, ezért a körmeimet a hátába vájtam, ami miatt egy nagyot felnyögött. Nem akartam neki fájdalmat okozni, ezért próbáltam minél óvatosabban karmolászni. Az alhasam megfeszült és éreztem, hogy mindjárt elmegyek.
- Niall...mindjárt... - nyögtem fel.
- Várj még egy kicsit. - mondta miközben gyorsított tempóján. Pár másodperc után egyszerre mentünk el, majd levezetett pár lökést és bedőlt mellém. A takarót magunkra húztam, majd a mellkasára hajtottam a fejem. Mutató ujjammal kis köröket rajzoltam felső testére, miközben a mellkasa fel-le mozgott.
- Szeretlek! - suttogta a fülembe, majd egy puszit nyomott a hajamba. Az állammal megtámaszkodtam rajta, majd csillogó szemeibe néztem.
- Én jobban! - vigyorodtam el gonoszul.
- Ezt vegyem kihívásnak? - kérdezte kacéran.
- Hmm...nem is tudom... - mondtam, majd beleharaptam az alsó ajkamba. Felnevetett és ismét maga alá gyűrt. Egy puszit nyomott az orromra, majd kiszállt az ágyból és mivel már este volt, a fürdő felé vette az irányt. Nem csukta be maga mögött az ajtót, hanem csak megnyitotta a kabinban a vizet és beállt. Felálltam és utána mentem, majd én is beálltam a tus alá.
- Gondoltam kell egy kis segítség. - vigyorogtam rá, majd megöleltem, amit Ő szívesen viszonzott.



Reggel meleg karok között ébredtem, amik a derekamat ölelték át. Mosolyogva fordultam meg, így egy alvó szöszit pillantottam meg. Egy puha puszit hintettem ajkaira, mire morogni kezdett és kinyitotta a szemeit, így megláthattam tengerkék íriszeit. Csodálattal néztem rá, mivel egyetlen pillantásával el tud kápráztatni. A ráadás azok a szőke tincsei, amik kócosan állnak, de neki még ez is jól áll.
- Jó reggelt! - hallottam meg rekedt, mély hangját, amit annyira imádok.
- Most már jó! - kuncogtam fel. Fel akartam kelni, de Niall nem engedett. - Fel kéne kelni. - mosolyogtam rá, mire elengedett, így az első kezembe akadt pólót magamra kaptam, ami az Övé volt, hozzá egy fekete bugyit a fiókomból.
- Imádom a gyönyörű mosolyod. - mondta mosolyogva. Éreztem, ahogy arcom pírba borul, ezért lehajtottam a fejem. - De még jobban imádom mikor zavarba hozlak. - vigyorgott pimaszul. Megfogtam egy párnát és gyengéden hozzávágtam, miközben ajkaimat jól eső nevetés hagyta el. Nem foglalkozva vele, megindultam ki a szobából, le a konyhába, ahol Susan néni már a reggelivel várt mindenkit.
- Jó reggelt! - köszöntem mosolyogva.
- Neked is. - ajkai felfelé görbültek, amint végig nézett rajtam. Észrevette, hogy csak egy póló és bugyi van rajtam, ami miatt tett egy megjegyzést is. - Látom jól telt az estéd. - vigyorgott rám. Ezt imádom Susanban, hogy lazán veszi a dolgokat, mint egy idősebb testbe bújt tizenéves. Imádom ezt a nőt! Nem is értem Rio apjával miért váltak el, hiszen mindkettő szülő fantasztikus. Leültem az egyik tányér elé és falatozni kezdtem. Susan néni ha jól látom már evett, így ő csak az újságot lapozta, miközben a kávéját iszogatta.
- Jó reggelt! - jött be a konyhába a lovagom csupasz felső testtel, mert rajtam volt a pólója. Mindketten köszöntünk, majd folytattam az evést. A szöszi is leült mellém, majd ő is enni kezdett. Miután végeztem a tányéromat behelyeztem a mosogatóba és egy puszit nyomtam Susan fejére.
- Hát ez isteni volt! Köszönöm szépen a reggelit! - szólalt meg Niall teli hassal. Utána is elpakoltam, majd felmentünk a szobámba. Leültünk az ágyra és beszélgetni kezdtünk.
- Szeretnélek még jobban megismerni. - mondta, miközben a hátamat a mellkasának döntöttem.
- Akkor kérdezz. - ajánlottam, amibe azonnal belement.
- Első csók?
- Szájra puszi vagy rendes szenvedélyes csók? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Szenvedélyes csók.
- 15 évesen. Neked?
- 14 évesen. - vett fel egy amolyan most-én-győztem mosolyt.
- Első szex? - kérdezett rá.
- 18 évesen.
- Szüzi. Nekem 16 évesen. - vigyorgott rám.
- Céda! - mondtam nevetve. Sokáig beszélgettünk még, majd eldöntöttük, hogy végre felöltözünk. A szekrényből előkaptam egy fekete farmert, egy fekete trikót, aminek a háta csipkés, hozzá pedig egy világoskék inget. Amint végeztem, bementem a fürdőbe ahol Niall épp a haját zselézte fel.
- Majd én. - mentem oda hozzá, mert már nagyon unta, hogy nem akart beállni, úgy ahogy kell. Egy perc alatt végeztem vele, majd elé tartottam egy tükröt és megmutattam neki.
- Ez jobb mint szokott lenni. - ámuldozott. Mosolyogva megforgattam kék szemeim, majd én is megcsináltam a hajam. Begöndörítettem és oldalt eltűztem egy kis részt. Sminknek csak szempillaspirált és szemceruzát raktam fel, hozzá egy világos szájfényt.
- Elmegyünk sétálni? - kérdeztem rá, mert most vágytam a friss levegőre. Bólintott így lementünk elköszönni mindenkitől és útnak indultunk. Sokat nevettünk és ökörködtünk, aminek hála ez az eddigi legjobb napom. A parkban gyalogolunk már egy ideje, mikor hisztizni kezdtem, hogy fáj a lábam. Niall egyből kapott az alkalmon és a hátára kapott. Erősen fogta mindkét combom, miközben én a nyakába kapaszkodtam, s a válla fölött néztem el. Hirtelenjében elkezdett esni a hó, mire a lovagom egy hatalmasat esett. Nem tudom, hogy, de nem én kerültem alulra, ami igazán meglepett hisz az előbb még a hátán voltam.
- Ezt hogy csináltad? - kérdeztem a hóban ülve.
- Az esést? - kérdezte hülyén miközben ülő helyzetbe tornázta magát.
- Nem te dili! Azt hogy az előbb még a hátadon voltam, most pedig rajtad. - adtam kielégítő választ partneremnek.
- Titok! - mosolygott kacéran. Én egyből bedobtam a műdurcit és a kezemet a mellem alatt összefontam. - Na gyere. - mondta és felemelt úgy hogy az egyik keze a lábaim alatt, míg a másik keze a hátam alatt volt. Közvetlen mellettünk volt a játszótér, így megindult arra. Az egyik hintába belerakott és elkezdett lökdösni. Egyből mosolyra húzódott a szám és két kezemmel kapaszkodni kezdtem.
- Magasabbra! - szólaltam meg kislányos hangon. Miközben hintáztam, újra kislánynak érezhettem magam, ami nagyon jól esett. Nagyon boldog voltam abban a pár percben míg hintáztam. A szívem melegséggel töltődött meg, amint visszagondoltam a kislánykoromra. Néha visszasírnám azokat az időket, hogy újra ölelhessem apukámat. Régen mindig ő vitt ki a játszótérre és beleültetett a hintába és lökni kezdett. Emlékszem mindig vigyázott rám, akármi is történt. Este mikor vihar volt, mindig befutottam a szobájukba és közéjük másztam.
- Hé Lisi mi a baj? Miért sírsz? - állította meg a hintát Niall, majd elém leguggolt és a térdeimre rakta a kezeit. Észre se vettem, hogy a könnyeim megindultak lefele az arcomon.
- Semmi. - mondtam mosolyogva, miközben elkezdtem törölgetni az arcom.
- Mond el kérlek! - nézett rám kiskutya pofival aminek nem tudok ellenállni.
- Csak eszembe jutottak azok az idők, mikor kislányként apa mindig kivitt egy játszótérre. - nem válaszolt, hanem helyette magához ölelt. Nem is kellett ide egy szó sem, csak annyi hogy  karjai közé zárjon. Megfogta a kezem és felhúzott a hintából, majd kézen fogva sétáltunk hazafelé. Csendben lépdeltünk, ami nem volt kínos, hanem inkább megnyugtató. Két perc után Niall rángatott ki a gondolataim közül.
- Akarsz rajongóknak aláírást osztogatni? - kérdezte és a hátunk mögé mutatott, ahol egy csapat lányt láttam meg, akik éppen szerelmem nevét üvöltik és futnak utánunk. Hevesen megráztam a fejem, mert nincs kedvem szúrós pillantásokban részesülni. - Akkor fussunk. - mondta, így futásnak indultunk. Egy öt perc rohanás után végre a lakásomhoz értünk, de ezek az őrült rajongók még mindig jöttek. Gyorsan bementünk a házba, majd kimerülten az ajtónak dűltünk és lecsúsztunk rajta. Hirtelen nevetésbe törtünk ki, mire Macario és Susan idejöttek hozzánk.
- Ti mit szívtatok? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Rio.
- Levegőt, de abból is sokat. - mondtam mire megforgatta barna szemeit és segített Niallnek felállni. Miután a szöszi felkelt, nekem nyújtotta a kezét, amit elfogadtam. Nekem is segített felállni, majd elvonult a szobájába, Susan néni, pedig a konyhába.
- Mi ez az isteni illat? - kérdezte lovagom. Megfogtam a kezét és behúztam a konyhába. Fenséges illatok terjedtek szét, amiben leginkább a kókusz illatát lehetett felfedezni. Susan a kedvenc sütimet készítette el, aminek nem tudok ellenállni. Leültünk és enni kezdtünk az isteni kekszből.

2 megjegyzés:

  1. Hm... most már elhihetnéd, hogy nálad jobb írót nem ismerek! Mind a két blogod fantasztikus! Hidd el nekem! Siess a kövivel, mert jelen állapotban csak az írásaid tudnak lekötni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem...annyira aranyos vagy!!! Nagyon imádlak!!<3<3<3 Annyira jól esik hogy így gondolod!!! Mikor legelőször elolvastam, nem hittem a szememnek ezért muszáj volt többször is átolvasnom:D Ígérem nagyon sietek!! Xx RR

      Törlés