2013. július 15., hétfő

Részlet a II.évad 1. részéből

Kedves Olvasók!
Úgy döntöttem, hogy lesz második évad:D Hoztam egy kis részletet az első részből:) Nem tudom mikor rakom ki teljes egészében, majd csak később. Remélem egy kicsit megleptelek titeket azzal, hogy mi lesz benne:) Xx RR



"- Egyre őrültebbek a rajongók. - mondta Harry miközben levetette magát a kanapéra. Nem nagyon figyeltem a többiekre, mert megint a gondolataimmal voltam elfoglalva, ami mostanság folytonos.
- Már megint min gondolkozol? - bökött oldalba Louis. Merengésemből visszatérve tekintetem rá emeltem. Megráztam a fejem, hogy nem érdekes. - Lisin? - kérdezte, mire kifújtam a levegőt és egy aprót bólintottam.
- Ugyan már haver! 5 éve nem láttuk, 5 éve kilépett az életünkből! - szólalt meg bunkón Zayn. Nem foglalkozva beszólásával, hanyagul megrántottam a vállam, majd két térdemen megtámaszkodtam, míg arcomat a kezeimbe temettem. Pár könnycsepp szökött ki szemeim közül, amiket gyorsan letöröltem.
- Zayn hagyjad már! Nem könnyű túllépni egy olyan lányon, aki sokat jelentett neki. Majd megbékél. - szólalt meg Liam.
- Köszi Liam, de igaza van! Nem sopánkodhatok örökké egy lány miatt! - álltam fel, majd kiléptem az öltözőből, mögöttem a többiek. Elmentünk az asztalokig, ahol mind helyet foglaltunk. A rajongók egy hosszú sorban álltak és várták, hogy aláírást és képeket kérhessenek. Voltak nagyobbak-kisebbek, de leginkább 10 és 20 év közöttiek. Megkezdtük a dedikálást, ahol voltak normális és kicsit őrültebb rajongók. Már majdnem végeztünk, mikor egy kislány jött.
- Kérhetek egy aláírást? - kérdezte angyali hangon. Mosolyogva bólintottunk, majd megszólaltam.
- A szüleid hol vannak? - kérdeztem, miközben leguggoltam hozzá.
- Az apukám nem él...az anyukám pedig kint vár. - somolygott ránk. Amint kimondta, az ajtó nyílt és egy ismerős nő lépett be rajta. A kislány futásnak eredt, mire a nő leguggolt és felkapta.
- Anyu! - sikongatott a kislány.
- Lisi? - szólalt meg Liam.
- Sziasztok! - köszönt mosolyogva félénken. Az állam a földet súrolta, amint a felismerés csapott belém. - Fiúk bemutatom a kislányomat, Emilyt. - mutatott a méz szőke hajú kék szemű pöttömre.
- Váó.... - nyögte fel Louis. A szívem hevesen dobogott, a pillangók előjöttek a hasamban, a fülemben lüktetett a vér és szaporán vettem a levegőt. Teljesen ledöbbentem. - Igazi nő lettél húgi. - mondta Tomlinson, majd odament hozzájuk és átölelte exbarátnőm. Lisa édesen felnevetett, ami még mindig ellenállhatatlan."

2 megjegyzés:

  1. Te jó isten! Megőrültél?!?! Csak szívatsz, ugye? Ez valami fergeteges lett, bár nem ilyennel számoltam... Teljesen megleptél, viszont nagyon nagyon nagyon tetszik! Siess! Alig várom már:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réka!
      Nem őrültem meg:D És nem nem szívatlak:D Örülök hogy meg tudtalak lepni, hisz ez volt a szándékom:) Örülök hogy tetszik:) amint hazaérek a nyaralásból egyből megírom az egész részt és kirakom:) Xx RR

      Törlés