2013. július 17., szerda

Szerintem olvasd el;)



Kedves Olvasók! Gondoltam felcsigázom egy picit a fantáziátokat és adok egy kis bevezetőt a második évadról:) Nagyon nagy fordulatokat terveztem bele, remélem tetszeni fognak majd! Xx RR

Minden szerelemnek van vége. De nem biztos, hogy akkor érnek véget amikor te azt hiszed. Lehet, hogy a jövőben felbukkan ugyanaz a személy és akkor, ott előjönnek ugyanazok az érzések. Egy lezáratlan szerelem. Egy lány ki elmenekült a gondok elől és egy fiú, akit elhagytak. Mindkettőjüknek meg van a maga válaszolatlan kérdésük, de lehet, hogy néha a másik fél tudna válaszolni. Vajon meg tudnak birkózni az elveszett érzésekkel? Vagy esetleg mélyen legbelül vannak titkok, amik a felszínre kerülésükkel hatalmas botrányt okoznak? Talán Louis, Zayn, Liam, Harry, Niall, Barbi, Lisi vagy esetleg Emily az ok ami miatt minden a feje tetejére áll és végül az öt fiúnak fel kell nőniük? Vagy esetleg a legjobb barátnőd kavar bele az életedbe, ami miatt választanod kell? Sosem tudhatod mit kavar az élet, de egy biztos... Mindenre fel kell készülnöd! 

Elterelődött szerelmek, véletlenek, botrányok, hisztériák, választások, jó és rossz döntések, feloszlás, menekülés, kudarcok, megbántott személyek, bűntudat, hazugságok, titkok, legvégül a folytatás. Talán képesek lesznek folytatni azt az utat, amit sors szánt nekik, vagy esetleg idő előtt feladják? 
Tarts velünk a második évaddal és mindenre fény derül!

My Dream And My Story II.évad

5 megjegyzés:

  1. Ez mind szép és jó de a feloszlást most verd ki a szép kis buksidból. Már várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tettszett:) hát kitudja hogy mik lesznek még itt;) Xx RR

      Törlés
    2. Szerintem is verd ki vagy ha nem akkor én fogom! Nem vagyok erōszakos.!¡ Annyira :))

      Törlés
    3. Hát még átgondolom;)

      Törlés