2013. augusztus 3., szombat

II.évad 4.fejezet

Drágáim! Meg is jött az új rész, ami inkább csak két személyről szól...annyit elárulok, hogy az egyik az Lisi...de a másik? Annyit tutira vehettek, hogy fiú:D Ehhez a részhez kérek sok-sok komit!:D Tudom eléggé rövid lett, de a következő megígérem izgis lesz! Remélem tetszeni fog:) Xx Rebeka

                        Barátság extrákkal

*Elisabeth szemszöge*


Értetlenül álltam a táncparketta közepén, ugyanis most vallottam be, hogy nagyon hiányzott, erre szó nélkül kiment. Jó meg lehet érteni, de akkor is! Hisz nem erre várt? Talán már nem érez irántam semmit? Talán túllépet, és már nem szeret? Soha többé nem ölelhetem, csókolhatom? Nem, nem az nem lehet! Nekem szükségem van Rá! Hirtelen valaki megkocogtatta a vállam, mire megfordultam tengelyem körül és szembetaláltam magam gyönyörű íriszeivel.
- Felkérhetem a hölgyet egy táncra? - kérdezte mosolyogva és felém nyújtotta kezét, amibe belesüllyesztettem apró kacsóm. Ismételten egy lassú szám jött, mire mindkét kezem felfutattam a nyakára, míg ő a derekamat ölelte körül. Most Niallel kéne táncolnom, de Ő nincs itt szóval nem tehettem mást. Most a partneremmel úgy nézhettünk ki, mint a szerelmesek, de engem egyáltalán nem érdekelt, jó vele táncolni. Elmosolyodtam, mire Zaynnek is felfelé görbültek az ajkai, amin felkuncogtam. Beszélgetés nélkül élveztük egymás társaságát, amit már régóta nem éreztem.
- Szóval már nem haragszol? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel, mire felnevetett, majd elgondolkozott. Közel hajolt a fülemhez, majd suttogni kezdett.
- Eddig se haragudtam. - nevetett fel, mire én is felkacagtam. Arcunk közel volt egymáshoz, miközben egymás szemébe néztünk, majd hirtelen estünk egymásnak. Hevesen faltuk a másik ajkait, míg a kezem felvándorolt a hajába, amibe erősen beletúrtam, mire egy férfias nyögés szakadt fel belőle. Az ő kezei lejjebb csúsztak a fenekemre, majd kicsit sem gyengéden belemarkolt, mire csókcsatánkba belenyögtem. - Nem folytatjuk inkább máshol? - kérdezte egy kaján vigyor kíséretében, mire elvigyorodtam és megfogtam a csuklóját, majd kifelé kezdtem húzni. A buli hely előtt pont leparkolt egy taxi, amibe gyors beszálltunk, majd lediktáltuk a címet. Zayn gyors írt egy sms-t a többieknek, hogy hazamentünk, mert rosszul voltam és Malik persze elkísért. Azon csodálkozom, hogy a többiek ezt bevették. A telefonját elrejtette a zsebében, majd rám nézett, mire én közeledni kezdtem felé. Vad csókcsatába kezdtünk, majd lovagló ülésbe ültem az ölébe és úgy folytattuk tovább. Most nem érdekelt semmi csak is Zayn. Amint leparkolt a taxi, gyors kifizettük és kiszálltunk, majd berohantunk a házba. Amint becsuktuk magunk után Zayn szobájának az ajtaját, egymásnak estünk. Malik a falnak nyomott, miközben a kezeimmel az ingét gomboltam ki. Amint meguntam a szöszmötölést szétszakítottam a fölsőjét ezzel is spórolva az időt. Az övéhez nyúltam, amit egy mozdulattal kikapcsoltam, majd kigomboltam és lehúztam a cipzárját. A nadrág könnyen lecsúszott róla, így ő sem tétlenkedett, ezért a ruhámnak a hátsó cipzárját lehúzta, így egyszerűen leesett rólam a ruha. Hirtelen elvált tőlem és mélyen a szemembe nézett, ezzel kérdezve, hogy biztos akarom-e. A nyakláncánál fogva visszahúztam, így egy egyértelmű választ adva neki. Hevesen faltuk egymás ajkait, miközben elkezdtünk az ágya felé közeledni, majd óvatosan lefektetett a puha takaróra.



Reggel két meleg kar között ébredtem. Szembefordultam a múlt éjszakai partneremmel, aki még édesdeden alukált. Óvatosan felkeltem az ágyból, hogy véletlenül se ébresszem fel, majd a földről felvettem a szétdobált ruháim és halkan átmentem a saját szobámba. Enyém és Barbjé a vendégszoba, de mivel barátnőm Liamnél alszik, ezért általában egyedül szoktam lenni. Miután magamhoz vettem néhány tiszta ruhát visszamentem a folyosóra, majd be a fürdőbe. Gyors lezuhanyoztam és megmostam a hajam, majd megszárítkoztam és felöltöztem. A frizurám is gyors megcsináltam, ami annyiból állt, hogy kivasaltam és egy copfba fogtam a fejem tetejére. Felkentem egy halovány sminket az arcomra, majd visszamentem a szobámba, ahol a vállamra dobtam egy táskát és a kezembe vettem a kocsi kulcsot, hogy elhozhassam Emilyt Will szüleitől.

 
*Zayn szemszöge*

 
Amint kinyitottam szemeim rá kellett jönnöm, hogy mellettem nem fekszik senki más. Hirtelen felültem és körülnéztem, de nem láttam sehol sem a ruháit. Megdörzsöltem a szemeim, majd kikeltem az ágyból és magamra vettem egy boxert, egy fekete pólót és egy szürke nadrágot. Kimentem a szobámból egyenesen a fürdőbe, ahol legalább tíz percig szarakodtam a hajammal, majd lementem a konyhába, ahol mindenki ott volt kivéve Lisi. Talán megbánta a tegnap estét vagy nem? Mert én nem. Félre értés ne essék, nem vagyok szerelmes Lisibe, csak egyszerűen fantasztikus vele a szex. Ha lehetne szívesen megismételném.
- Reggelt. - köszöntem, mire mind rám kapták a tekintetüket. Ők is köszöntek, majd tovább folytatták tevékenységüket engem békén hagyva. Csináltam magamnak kávét, majd leültem az egyik székre és a gondolataimba merültem. Tényleg kíváncsivá tett az, hogy most Lisa mit gondolhat, hogy ez mi volt az este, azon kívül, hogy számomra fergeteges szex. Ezt nem hívnám szeretkezésnek, mert szeretkezni azok szoktak, akik szerelmesek egymásba, míg mi csak barátok vagyunk. Ugye? Ugye csak barátok vagyunk? Persze, hogy csak barátok vagyunk! Hirtelen az ajtó csapódását hallottuk, majd Emily rohant be a konyhába, később pedig Lisi is megjött. Tekintete egyből rám szegeződött, mire elvigyorodtam, így neki is egy hatalmas mosoly jelent meg az arcán. Egy kicsit hosszú ideig néztük egymást, ezért Lisa gyors elkapta a tekintetét, ami egyenesen a kislányára vezetett, aki Niall játszott.
- Lisi beszélhetnénk egy kicsit? - kérdeztem, mire bólintott, így felmentünk a szobámba. Amint becsuktam magam mögött az ajtót leültünk mindketten az ágyra, majd egymás arcát kezdtük fürkészni. - Szóval a tegnap este... - nem tudtam semmit mondani arra az estére.
- Én nem érzek irántad semmit Zayn. - jelentette ki egyszerűen Lisi, mire belőlem egy megkönnyebbült sóhaj szakadt fel.
- Akkor jó, mert én se. - mosolyogtam - De annyit muszáj elmondanom, hogy állati veled a szex. - vigyorogtam kajánul, mire felnevetett. Hirtelen belemászott az ölembe, majd egymás ajkának estünk. Egy két percig csókolóztunk, majd egy picit elvált és elvigyorodott.
- Máskor is megismételhetnénk. - mondta, mire az arcomon egy kaján vigyor terült szét, majd kimászott az ölemből és kifelé vette az irányt. Egy pillanatra megállt az ajtóban és visszafordult. - Úgy is hívhatnánk, hogy barátság extrákkal. - mosolyogta, majd megigazította magán a ruháit, a haját és kiment.


 
*Elisabeth szemszöge*



- Kész a vacsora! – kiáltottam ki a konyhából, míg Barbi megterített mindenkinek. Mintha egy csapat elefánt közeledett volna, annyira hangosan dübörögtek. Mindenki leült, mire az ételt az asztal közepére raktam. Mivel nekem már csak Louis és Harry között maradt hely, ezért odaültem szembe Zaynnel. Az ebéd egész finom lett, de én egyáltalán nem arra figyeltem, hanem arra, hogy nevessem el magam, ugyanis Malikkal mindig cinkosan összenéztünk. Csodálkozom, hogy a fiúk nem vették észre, de így jobb, mert különben elkezdtek volna minket lenézni, mert néha-néha lefekszünk egymással. Amint végeztünk az étkezéssel, mindenki ment a maga dolgára, így én mosogathattam. Miközben a tányérokat törölgettem hirtelen valaki hátulról átkarolta a derekam, akit egyből felismertem.
- Fent várlak. – suttogta a fülembe, de tudtam, hogy egy kaján vigyor volt a száján. Már csak azt éreztem, hogy elenged, majd lépteit hallgattam, amik kezdtek egyre jobban halkulni, azaz felment. Gyors végeztem a törölgetéssel, majd boldogan indultam meg felfelé. Mivel mindenki a szobájában volt pihenni, ezért észrevétlenül be tudtam lopózni Zayn szobájába. Az ajtót kulcsra zártam magam mögött, majd a fürdője felé vettem az irányt, ugyanis onnan lehetett hallani, hogy valaki zuhanyzik, aki nem lehetett más, mint a szoba tulajdonosa. A kabinban volt, de nem láttuk a másikat, ugyanis a pára ellepte az üvegét, így észrevétlenül gyors levetettem a ruháim és kinyitottam az ajtaját és beálltam mellé. – Hoppácska, társaságom akadt. – vigyorgott szélesen, majd közeledni kezdtünk a másik felé és heves csókcsatába kezdtünk. Kezeim felvándoroltak vizes hajába, majd beletúrtam, mire az ő kezei a fenekembe belemarkoltak, ezért lábaim a csípője köré tekertem. Erősen tartott karjaival, amikkel egy picit megemelt, majd belém hatolt, mire egy nyögés szaladt ki a számon, amit egy csókkal halkított el. Kezeimmel a vállán kapaszkodtam, miközben fel-le emelkedtem, ami gyorsabbra váltott, így belőlem és belőle is egyre több nyögés szakadt fel. A csókolózást nem hagytuk abba, miközben Zayn nekidöntött a falnak és úgy folytattuk tovább. Volt, amikor felnevettem és volt, amikor ő.  – Lisi, mindjárt. – suttogta alig hallhatóan.
- Én is. – válaszoltam két nyögés között. Amint kimondtam, elélveztem és egy hatalmas nyögés szaladt ki a számon, amit ő követett. Egy elégedett mosoly terült szét az arcomon, miközben még mindig fel-le emelkedtem és tovább csókolóztunk. Egy kis idő után Zayn leengedett a földre, majd elzárta a csapot és kiszálltunk a kabinból. Adott egy törölközőt, amit magam köré tekertem, majd ő is a csípőjére kötött egyet és beletúrt a hajába, mire én beleharaptam az alsó ajkamba. Visszamentünk a szobájába, majd csókolózni kezdtünk, mikor hirtelen valaki kopogott az ajtón. Zayn mutatta, hogy menjek vissza a fürdőbe és rejtőzzek el ott, míg ő kinyitja az ajtót. Bementem a párával teli szobába és hallgatózni kezdtem, hogy ki az.
- Szia Liam. – szólalt meg Malik.
- Csá. Nem láttad Lisit, mert nem találjuk sehol, de a telefonja a szobájában van. – magyarázta Li. Gyerünk Zayn találj ki valami jó sztorit! Ne hagyj cserben!
- Nekem valami olyasmit mondott, hogy elmegy sétálni. – válaszolt egy kis idő után, mire megkönnyebbülten kifújtam a levegőt és nekidőltem a falnak. Payne még magyarázott valamit, majd hallottam az ajtó csukódását, így fellélegeztem, hogy elment. Bementem a szobába, ahol Malik állt és szerintem gondolkozott valamin, ugyanis csak nézett maga elé.
- Á, szóval sétálni mentem. – vigyorogtam – Akkor még sok időnk van, ahogy magamat ismerem. – mondtam boldogan, mire Zaynnek is egy hatalmas mosoly terült szét a száján és elém sétált.
- Úgy bizony, sok időnk van. – értett egyet velem egy kaján vigyor kíséretében, mire egy csókot nyomtam ajkaira. Ismételten heves csókcsatába kezdtünk, mire Zaynee óvatosan eldöntött az ágyon és élveztük egymást.


§§§


- És most? – kérdeztem, miközben fejem a mellkasán pihent és kis köröket rajzolgattam a kockás hasára.
- Most át kell menned a szobádba és felvenni valami pizsit, majd átmenni Liamhez, hogy mit akart, hogy annyira ne sétálj sokáig. – vigyorogta utalva arra, hogy egy órája keresett engem Li.
- De nem akarom. – hisztiztem, mint egy kislány, majd az alsó ajkam lebiggyesztettem. – Én még itt akarok maradni és játszani! – vigyorogtam, mire felnevetett.
- Elhiszed, ha azt mondom, hogy én is ezt akarom? Mert ezt akarom, de azért az már feltűnő, hogy este, kint az utcán, sötétben egy másfél órája sétálgatsz tök egyedül. – mosolygott rám kedvesen, mire kimásztam az ágyából és a kezeim közé vettem a ruhám, majd kikukucskáltam az ajtón, hogy tiszta-e a terep. Mivel senkit nem láttam, ezért gyors átrohantam a szobámba, ahol magamra kaptam a pizsim és visszamentem a folyosóra. Bekopogtattam Liamhez, majd egy „Gyere!” után benyitottam.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Rebekám!
    Örülök, hogy voltál olyan kedves és a sok könyörgésem miatt feltetted nekem a részt. Alig várom a következőt... :D Siess ám ;) És még egyszer sok sikert a novelládhoz! Ui.: Imádom az új hátteret és címet... :)
    xoxoxo Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rékám!
      Örülök hogy örülsz:D Ígérem sietek! És neked is sok sikert a novelládhoz:D Nekem is tetszik az új cím és a háttér:) Xx Rebeka

      Törlés